Reklamacja
- W przypadku wystąpienia wady zakupionego u Sprzedawcy towaru Klient ma prawo do reklamacji w oparciu o przepisy dotyczące rękojmi w kodeksie cywilnym. Jeżeli Klientem jest Przedsiębiorca, strony wyłączają odpowiedzialność z tytułu rękojmi.
- Sprzedawca jest obowiązany dostarczyć Klientowi rzecz wolną od wad.
- Produkty sprzedawane w sklepie www.ryczka.pl są produktami rękodzielniczymi i każdy z nich jest w swoim rodzaju wyjątkowy, każdy może nieznacznie różnić się od innych zarówno fasonem, materiałem, fakturą oraz tonem kolorystycznym.
- Reklamację należy zgłosić poprzez formularz na stronie sklepu lub drogą mailową jeżeli potrzeba jest załączenia zdjęcia produktu.
- Zaleca się, aby w reklamacji zawrzeć m.in. zwięzły opis wady, okoliczności (w tym datę) jej wystąpienia, dane Klienta składającego reklamację, oraz żądanie Klienta w związku z wadą towaru.
- Reklamacji nie podlegają produkty które zostały użytkowane niezgodnie z ich przeznaczeniem i w sposób niezgodnym z opisem na stronie ryczka.pl w belce dolnej ,,sposób użytkowania produktów z papieru,,
- Sprzedawca ustosunkuje się do żądania reklamacyjnego niezwłocznie, a jeżeli Klientem jest Konsument - nie później niż w terminie 14 dni od otrzymania formularza reklamacyjnego.
- Towary odsyłane w ramach procedury reklamacyjnej należy wysyłać na podany adres: ul.Andersena 39, 60-193 Poznań w terminie 3 dni od momnetu uznania przez sprzedawcę reklamacji jako uzasadnioną.
Formularz Reklamacji Towarów